Translate

ponedjeljak, 11. siječnja 2021.

Kako vidjeti popis iz mog izbora blogova i zanimljivih stranica?


Ako pregledavate ovaj izbor blogova sa mobilnog telefona, moguće je da ono što je bitno nećete vidjeti.





Popisi blogova koje pratim nalaze se u gadgetima, koji su postavljeni ispod postova i u desnom i lijevom stupcu, dakle sa svake strane postoji kolona gdje ih se može vidjeti.

Ako na svom mobitelu izaberete prikaz web-verzije, tada će vam prikazati kao da gledate sa stolnog kompjutera ili laptopa pa će bitan sadržaj ovog bloga postati vidljiv.

Ja koristim android i meni se taj izbor za prikaz web-verzije pojavi nakon što prelistam postojeće postove. 
Moguće je da na drugim uređajima i operativnim sustavima to riješeno na drugi način, pa pogledajte kako je kod vas.

Pratim mnoštvo meni zanimljivih stranica i blogova iz različitih područja: kuharske blogove, razne ručne radove - pletenje, heklanje, vezenje, šivanje, recikliranje,  umjetničke blogove, blogove za organizaciju i uređenje domova itd. 
Postalo ih je previše da ih mogu staviti na moj glavni blog s receptima, a nikako ih nisam htjela izgubiti, pa sam ih odlučila sačuvati tako da ih postavim na poseban blog.
Sortirani su po temama i vjerujem da će svatko od vas naći nešto zanimljivo.

Ako su blogovi sa Blogger.com, tada možete vidjeti i naslov i datum najnovijeg posta, a ako nisu, tada je vidljiv link na stranicu.
Neki od njih već duže vrijeme ne objavljuju nove postove, ali smatram njihov sadržaj dragocjenim i ovako ih nastojim sačuvati.

Želim vam dobru zabavu u surfanju!!!





Nema komentara:

Objavi komentar

GASTRO BLOGOVI