Translate

ponedjeljak, 15. travnja 2019.

Pregled omiljenih blogova i stranica


Veze na blogove i zanimljive stranice nalaze se ispod ovog posta.


♥♥♥

Postavljene su u gadgetima za praćenje blogova, a pokušala sam ih sortirati prema sadržaju.



Čitam i pratim različite blogove i stranice, a nisu svi otvoreni u Bloggeru, pa ih ne mogu redovno pratiti.

Ovako sam pokušala sve smjestiti na jedno mjesto, gdje mogu vidjeti kada se nešto novo objavi, ili ostaviti link ako želim kasnije čitati.

Neki blogeri prestali su objavljivati, ali možda je sadržaj njihovih blogova i dalje koristan i zanimljiv.

Nisam informatički stručnjak, pa je ovo moj pokušaj da sačuvam ono što mi je zanimljivo.


Biti će mi drago, ako ova kombinacija može još nekome poslužiti.


Želim vam ugodan dan!

♥♥♥


2 komentara:

  1. Odgovori
    1. Ako pregledavate s mobitela, gadgeti nisu odmah vidljivi. Potrebno je izabrati opciju "prikaz web-verzije".
      Na mom mobitelu ta je opcija ponuđena na dnu stranice.
      Hvala na posjeti!

      Izbriši

GASTRO BLOGOVI